Kızlar bu gün oğlumu oyun grubuna başlattım 17. Aya girecek. Haftada 1 gün şekilde gideceğiz. Bugün deneme dersimiz vardı. Gittiğimde sahibinin kızı vardı (3 yaşında) bana kreşe verdiğiniz söylemişti ama kız oradaydı. Daha oyun alanına girdik oğlumu itti ve düştü oğlum ağladı korkudan. Neyse dedim çocuktur falan. Ama azgın bişey gidip bişeyle oynarken onun elinden oyuncağı alıyo falan. Neyse ders 3 te başlayacaktı. Saat 3 oldu gitti çocuğunu yedirdi sonra kendi yedi saat oldu 3.30? Neyse o sıra zaten bi ben bide başka bi anne vardı toparlanamadık bile diğer 2 anne gelemedi bi türlü. Sonra başladık davul falan çaldırdı ama çokta çocuklar takmadı oyuncaklarla oynadı. Alan hijyenik değildi kızıyla uğraşmaktan bizimle ilgilenmedi. Yani sanki şey gibiydi ben bi oyun alanına gittim saldım çocuğu gibiydi.
Kızanın da o ortamda olması saçma değil mi? Yani sonuçta grup 17-22 ay arası çocuk grubu kızı 3 yaşında ve cidden aşırı agrasif.
Bunu kadına söylemem gerekir mi?
Yani mesela etkinlik sırasında da ona buna sataşıyor kızı.