29 aylik oglum son zamanlar surekli korktuğunu soyluyordu ama cok saçma hal aldi. Bugün evdeki süs çiçeklerden korktuğunu soyledi bugünde doktor kontrolü vardi, doktoruna söyledim. Doktora dedim ki bu çocukta bi sorun mu var ben bilmiyorum insanlara yaklaşmıyor, her şeyden korkuyor filan. Otizm, zeka geriliği filan yok o cok belli surekli gördüğüm cocuk olsa anlardım ama yok fakat kaygı bozukluğundan şüpheleniyorum cocuk psikiyatri görsün bir de dedi. Bende randevu aldim goturucem bu şekilde deneyimi olan oldu mu?