Herkese merhaba, artık psikolojim bozulma noktasına geldiği için belki yaşayan vardır diyerek buraya yazıyorum. Oğlum 3 yaşında ama iki yaşından beri babasına aşırı düşkün. İki yaşına kadar tek ben baktım işe ara verdim iki yaşında kreşe başladı ben işime geri döndüm babasını bana nazaran daha az gördü eşimin geç geldiği iş günleri vs oluyor bu arada öğretmenim çocuk psikolojisi iyi kötü biliyorum pedagojik olarak da farkındayım ama bir anne bir insan olarak çok etkileniyor ve üzülüyorum. Biraz özet yapayım, babası evdeyken çişi için bile babasını kaldırır benimle asla gelmiyor beni git diye itiyor sabah kreşe gitmek için giydirmek isterim asla asla kabul etmez çığlık çığlığa ağlar babam giydirsin diye. Dışarı çıkarız elimi tutmaz babası varken sadece onun elini tutar. Babası on saniye kaybolsun baba nerdesin diye ağlar. Babası nereye gitse ben de geleceğim diye ağlar. Babası geç geldiği günlerde babamı özledim diye ağlar. Oyun oynamak ister sadece babasıyla oynar beni asla kabul etmez git git diye ağlar. Bir düşse baba diye ağlar ben koşup gitsem bile git diye kovalar beni babası gelmeden sakinlemez. Dışardaysak uykusu varsa uyumak için babasının kucağına gider. Babasıyla tartıştım mesela babasına annemi sevmiyorum diyor. Hepsi tamam diyorum kendi kendime ama İnsanlar sürekli ay erkek çocuk da anneye düşkün olur ama aaa babacı bu, bu kadar babasına düşkün çocuk da ilk defa görüyorum, ay seni sevmiyor mu gibi bir sürü sinir bozucu cümle kuruyor ilk başlarda takmıyordum ama her yerde olan şeye muhakkak yorum yapan oluyor ve artık dayanamıyorum en son dün kreşten almaya gittiğimde beni görünce birden babam nerede git alma beni git diye ağlamaya başladı gelme sevmiyorum seni falan dedi tabii orada da kadının biri hemen saçma salak konuştu ama çok yıpranıyorum daha üç yaşında biliyorum ama artık çok üzülüyorum lütfen bunu yaşayan birileri var mı sonra geçiyor mu? Eşim her zaman annene böyle yapma vs diyor onu da belirteyim. Babasına düşkünlüğü değil mesele yanlış anlaşılmasın rahatsız da değilim babası sonuçta ama bana bu tarz davranışlarına çok üzülüyorum her gün ağlıyorum desem yeri. Lütfen yaşayan bilen geçici mi…