Deletedmom_985 gecen ay ilk kez regl oldum spiral taktiramadim bu ay ilk isim bu. reglim bi gun gecikti sormak istedim sizin dogumdan sonra hep duzenli mi geldi
prenses0163 Deletedmom_985 bende burda kalım 20 gündür sezeryan oldum kanamam devam ediyor bitince mi sprial takılıyor yoksa diğer ay adet olursa mi takılıyor
Deletedmom_985 prenses0163 bana kadin dogumcum adet oldugunda gel demisti ozel klinik doktoruydu. Ozel hastanelerde regl olmadan da takiliyormus. Ama devlette regliyken ucretsiz takildigini ogrendim ben de onu bekleyeyim dedim
mommysena 6 ay olacak doğum yapalı sezeryan doğum yaptım henüz belirti yok iple çekiyorum kendilerini…🤭
Deletedmom_985 mommysena ben de sezeryan ile dogum yaptim bebisim 5 aylikken regl oldum. Olmamanin rahatligina da cok alismistim varligi dert yoklugu yara 😄
prenses0163 mommysena bacım sprail var mi sende yoksa dikkat et vala kaza falan diyeriz diğer bebiş yolda gelir bakarsın 😂
123456777 Deletedmom_985 ben kırkından sonra hemen regl oldum. Emziriyorum. İlk bi kaç ay düzenliydi sonra iki ay olmadım sonra gecikmeli oldum yani tam düzene girmedi daha 11 aylığız şuan. İlk bi sene düzensizlik normalmiş özellikle emzirenlerde .
prenses0163 123456777 bacım insan korkuyor vala tekrar hamile kalırsam diye 🥺 hamileliğim çok geçen briiykm bide
Deletedmom_985 Edaaaaayyy dr.burak hazinenin bir instagram videosu var bununla ilgili son gunlerde yayinladigi bir bak istersen
selambennsid Deletedmom_985 sezeryan oldum altı aylık bebeğim çok düzensin regl oldum Kasım ayında on gün arayla iki kere oldu ondan önce de 44 gündü iki regl arası baya düzensiz yani spiral hakkında bilgim yok implant düşünüyorum
mavisevgim Deletedmom_985 doğumdan önce 7 gün süren reglim 3 güne düştü 3 gün bazen gecikiyor bazen de erken oluyorum ben de spiral taktırmak istiyorum bakalım