bitboylum bizimde elimize pirantech geçti annemin cam ocağını temizledik ama her defasında yapılcak iş değil bence ya hiç işin olmayacakta onunla uğraşıcaksın, he temizliyor mu temizliyor ama yılda 1 kiralanıp da kullanılabilir evde ona yer ayırmaya gerek yok bence