slnynareasya bana kızma ama gazı var da anlayamıyor olabilirsin, benim bebeğim doğduğundan beri uyumazdı gazı yok derdim meğer mesele hep gazmış, 50 günlükken gaz damlasına başlamıştım ve rahatlamıştı biraz. Ve bir şey diyeyim mi, kucağın tadını çıkar, slinge tak kucağında uyusun bir 3 ay kadar buna devam et. Çok özledim o günleri içindeyken zor farkındayım ama hakikaten bırak sürekli kucağında uyusun beraber yatın…🩷