Ben arkadaşımın çok zor durumda olması haricinde istemem kesinlikle. Ama sebebi eşim veya arkadaşıma güvensizliğim değil.
Biz çok evcimen ve kendi içinde yaşayan bi çekirdek aileyiz, annem-babam bile gelse evde düzen çok bozuluyor, hiç rahat edemiyorum. Ben onlara gittiğimde de aynı şekilde. Neticede evlenmeden önce yaşadığım ev ama şimdi gidince rahat edemiyorum.
O yüzden misafirden de pek hoşlanmam. Arkadaşım dışında akraba eş dost herkese karşı böyle hissediyorum maalesef.
Birbirinin evine gidip rahat edebilen insanlara da çok şaşırıyorum. Kendi gittiğim yerde de otelde kalmak isterim zaruri bir durum olmadıkça.