oylesinebiri__ doktorumuz çok bilindik,iyi bir doktor olduğu halde yoğunluktan dolayı ilgisiz.büyük oğlumda da ona gitmiştik çok ilgiliydi o zamanlar.sonradan popüler oldu ve çok değişmiş.3 ay bizi oyaladı.ben reflüdür dedim o başka sebepler aradı.4.ayda kendisi de reflü teşhisi koydu.tedaviye başlayalı daha bir haftadır olacak.mamaya da çok karşı olduğunu söyler.o yüzden mama yazmadı 😐 çocuğum kilo almadıkça ben kahroluyorum.hipp mamayı da doğum sonrası küvezde kaldığında hastanede kullanmıştı.ben de sabah akşam devam ediyorum.belki kilo alır diye.