Pinkgold Merhaba güzel anneler oğlum 2.5 yaşında akşamları yatmadan önce Biberon maması içiyor bunu nasıl bıraktırabilirim acaba 🤔 çok şey denedim ama bırakmadı sabahlarıda Biberon maması içiyor ve çok az kahvaltı yapıyor nasıl olcak anlamadım
esmaaxxx Pinkgold ah canım benim bende aynı durumdayım malesef ne yaptıysam olmadı çok güzel yemek yiyor ama gece yatmadan önce istiyor gecede 1 kere istiyor doymuyor desem iştahı ve yemesi çok güzel sanırım alışkanlık yaptılar 🤦♀️