Audrey_ Kızlar oğlum 13 aylık oldu hatta 13 ay 6 günlük ama şu an hiç dişimiz yok yani belirti bile yok diş etlerinde. Sizin çocuklar ne zaman diş çıkardı bu bir sorun mudur?
gizemokur Audrey_ oğlumda 13 aya kadar hiç dişi yoktu şimdi 3 tane birden çıktı 18 aya çıkmaması normal demişti bizede doktor
kitapsever_ Audrey_ bende post açtım korkuyordum 14 ay 6 günlük 5 gündür fln çok küçük bı diş çıktı çok mutlu oldm korkmayın her çocukta farklı oluyor
pimpiriklianne43 Audrey_ bi doktora sordular 12 aylik hiç disi yok diye d vitamini ve troitlere bakılması gerekir dedi d vitaminini düzenli kullaniyormusun
ilay-mom Audrey_ genetiktir muhtemelen, 18 ayından sonra da hiç cıkmazsa doktora danışın her ihtimale karşı
kitapsever_ Audrey_ Yo fark etmedim bile gece bazen ağlıyor ama çok fazla bı huysuzlugu olmadı bebekler ne kadar büyük diş çıkartırsa ağrısıni az çekiyorms öyle diyorlar
Audrey_ pimpiriklianne43 doktora iki üç kere sordum 15 aya kadar bekleyebiliriz normal dedi sonra değerine bakarız dedi. D vit çok düzenli kullandığım söylenemez ya ama son zamanlarda her gün veriyorum
cakebabe Audrey_ kızım 1 yaşında çıkardı bizde de hiç belirti yoktu ya genetik ya da d vit eksik bi baktırın değerlerine ama çıkar yani hiçbirimiz dişsiz değiliz öyle düşünün 😂
Audrey_ cakebabe babası da çok geç çıkarmış yürüdükten sonra çıkarmış oğlum da 1 hafta önce yürümeye başladı bakalım 15 aya kadar bekleyelim dedi doktor