Zynp1016 Kızlar bebegım ıkı aylık akşamları yıkamak sakıncalı mı kaynanam ıkındıden sonra yıkama dıyor bana da batıl ınanc gıbi gelıyor
Ebruea Zynp1016 40 gün öğle saatinde yıkadım ben sonrasında hep akşam yıkıyorum rahat uyusun diye. 1 gün arayla
Deletedmom133 Zynp1016 yok canim ya asil 8 9 arasi yıkamak daha iyi benim belli olmuyor baze ama bastan beri yikadim su hurafeler hala günümüzde neden varki 😄
irem_1987 Zynp1016 bnm kaynanamda 40ından once ıkındıden snra yıkanmas dıodu öle derlermıs öle yaptık snra istedigin saatte yıka nolcak sankı
Sahreyldrm Zynp1016 ne alakası var ya ben doğduğundan beri akşamları yıkıyorum rahat uyusun diye sadece kırkı çıkana kadar yikadigim suyu dokmuyordum geceleri sabah dokuyordum
Sum87 40 ından sonra birşey olmaz diye biliyorum 40 ından öncede yıkansa bile suyu gidere dökülmemesi gerekiyormuş ama sizinki artık geçmiş o zamanları
Emin_e Biz esimle ozellikle aksam yikiyoruz ki rahat uyuyor daha 40 ini da cikarmadi ama ne zarari varmis ki
Zynp1016 irem_1987 benımde diyordu sımdı evde tekım akşam eşim gelıyor o yüzden akşam yıkayabılırım öyle dıyınce bende sormak istedım
Gzd_ Ayıp olmazsa ayrı post açmak yerine bende burada sorayım bugün bir aylık kuzum ve aşı olduk bugün banyo günü yıkasam sorun olurmu siz yıkadınız mı çok ağladı ebe ye soramadım şimdiden teşekür ederim
Derya_Kuzusu Gzd_ 1.ay aşısından sonra Ogünden itibaren 3 gün yıkama demişti bize Dr. Bugün olduysanız yani cumartesi yıkamalısınız.
Tazeanne0134 Zynp1016 canım hasta olur Allah korusun diyedir kış ya sonuçta ama banyo yaptırdıktan sonra soğuk yere çıkarırsan olmaz ama sıcak yerde olursa bişe olmaz biz çok kez yaptırdık