iremaslan35 Etrafımdakiler emzirme zehirlenir diyor. 2. bebeğe hamileyim. Kızım 9.5 aylık daha bana akıl verebilir misiniz?
rabianurshn iremaslan35 yani doktorun yönlendirmesiye hareket edebilirsin sana en doğru olanı o söyler
birprens_birprenses iremaslan35 oğlum 4 aylıktı kızıma hamile olduğumu öğrendiğimde doktorum ikisininde gelişiminde sıkıntı görmedi emzir dedi oğlum 10 aylık olduğunda kendisi bıraktı emmeyi sütün tadı değiştiği için sanırım doktorunuz bir sıkıntı görmüyorsa bence devam edin emzirmeye
Niyesordunbucevabi iremaslan35 kızım 4 aylıktı 2.ye hamile kaldığım da doktorum karnındaki 4 aylık olana kadar emzirebilirsin demişti
metemom_ iremaslan35 ben bir çok doktordan görüş aldım hepsi doğuma kadar emzirebilecegimi söyledi 15 haftalık hamileyim 16 aylık oğlum var gündüzü göğüs hassasiyetine dayanamayıp yeni bıraktırdım gece hâlâ emziriyorum göğüs hassasiyeti olmasaydı emzirmeye devam ederdim
metemom_ annebalim_ canım belliydi aslında ama biz cinsiyet partisi yapalım diye daha net olsun istedik iki hafta daha bekleyeceğiz 😊
AbEsMu130125 iremaslan35 oglum 8 aylıkken hamile kaldim etrafimdakiler emzirme demelerine ragmen doktorlar bisey olmaz dedi bende emzirmeye devam ettim 2. Ayinda oglum hastanelik oldu 10 gun hastanede yattik kusma ve ishal ama boyle bisey hayatimda gormedim ben bi yudum suyu bile atiyordu abartmıyorum gunde 20 defa ishal oluyordu
sonmel AbEsMu130125 Bunun emzirmeyle ne alakasi var? Usutmustur, hasta olmustur. Hamileyken emzirmeyle bir baglantisi yok.
sonmel iremaslan35 Boyle zehirlenme gibi bir durum yok, allahim ne kadar cahiller 😃 Hamileligim boyunca kizimi emzirdim. Hatta dogum yaptiktan sonra bile yeni dogan oglumu ve 19 aylik kizimi emzirmeye devam ettim. Kizim 2 yasina girene kadar.
AbEsMu130125 sonmel il nci cocugumda da oyl oldu ama kizim bir yaşindayken hamile kaldim emzirmeyi kesemedim bir turlu ikinci ayumda yine oglum gibi kusma ve ishal oglaninki kadar degildi ama o da hastanelik oldu buna tesadüf mu diyelim
ebrusafura Bende hamileyim kızım 14 aylık banada sütün tadı degişir kendisi bırakır dediler bakalım bırakacakmı
rupel124 Bana yardım edin 6 aylık kızım test yaptım adetin geçikmesinin 6.günü negatif çıktı ama bugün 12 gün halen adet olmadım emziriyorm bugün sütüm biraz su gibi olmuştu acaba hamilemiyim
dorukdemir3 iremaslan35 etrafındakilere kulak asma yok öle bişi ben 7.ayıma kadar diğer oğlumu emzirdim ne karnımdakine ne emzirdiğime hiçbişi olmadı oğlum 2 yasında diye bıraktım yoksa daha emzirirdim sadece hamileyken kullanılan vitaminler var ya onlardan için hergün