Merhaba, 3,5 aylık bebeğim var. 34+4 te 2135 gr hafif prematüre olarak doğdu. Doğuştan kalbi delik ama kardiyologlar deliğin zararsiz oldugunu söylediler. Eko vs çekildi bir problem yok dendi. Oğlum 3 hafta önce nefes darlığı ve hirilti sebebiyle doktora götürdüğümde hastaneye yatırıldı. Nabzi yuksek ve Troponin değeri 332 olduğundan da yogun bakima alindi. Yapilan testler sonucunda human rinovirus diye bir virus pozitif çıktı. Herhangi bir tedavi uygulanmadi yogun bakimda sürekli olarak burnu temizlendi ve gozlemlendi. Taburcu edilirken bu troponin degeri 32 idi ve yine de referans araliginin üzerindeydi. Kontrole gittigimizde yine bir yukselise gecmis 67 olmuştu. Şüphelenip tekrar degere baktilar en son 44 cikti. Halen yüksek ama bir inip bir çıkıyor. Bu dalgalanmanin sebebi nedir? Doktor da duzgun bir aciklama yapmıyor. Başına gelen var mi?