Kızlar kızım 36+4 de 2310 gr doğdu şuan 5. Aya girdi kilosu 6750 olmuş doktor bu ay 500 gram almış ek gıdaya başla dedi devlete gittik bakmadı doğru düzgün kendi doktorumuz hastaneden ayrılmış bide diyor ki hippin kaşık mamasını ver meyve püresi ve yoğurt ver daha tadım yaptırmadan direk başla dedi emerek besleniyor sadece anne sütü ile?