baby45374_
Be normalde çok ağlaktım ama bebek olduktan sonra kendimi durduruyorum zorla da olsa benim en travmatik dönemim lohustalıktı, en çok o zaman ağladım lohusalıktan çıktığımdan beri de hiç ağlamadım, ama içim ağladı diyebiliriz😂 rotayı yaptırcaktım bak iyi hatırlattın randevu alayım hemen