Arkadaşlar 5 aylık kızıma Sma Optipro 1 numaralı mamayı kullanıyorduk fakat dünkü çıkan haberlerden sonra mamayı kestik aptamil aldık. Cumartesi günü sma’nın yeni paketine geçmiştik ve dün parti numaralarını karşılaştırdığımda yayınlananlar ile bizim parti numarası eşleştiğini gördüm. Dünde kızımda ateş başladı. Cumartesi gününden beri normalden fazla kusuyor ve çok huzursuzdu. Dün ateşi ilk defa çıktı ve 39’u gördük. Bunun üzerine hastaneye gittik gaita testi istendi ve gaitada rotavirüs antijeni pozitif çıktı. Bugün çocuk doktoruna sonuç göstermeye gittik doktor antibiyotiğe ve yatışı gerek görmedi. Mamadan kaynaklanabilir dedi. Veya biryerden bulaşmış olabilir dedi. Kimseden bulaşma imkanı yok çünkü farklı şehirdeyiz kimsemiz yok kimseyle görüşmüyoruz. sadece ben, 5 aylık ve 2 yaşında iki kızım var. 2 yaşındaki kızımda da hiçbir şey yok. Bildiğim rota bulaşıcı ve berbat hastalık. Anlaşıldığı üzere mamadan böyle bir duruma vardık. Doktor sadece Calpol ve probiyotik verin dedi. Şimdi mama markasını değiştirdik kızım zor içiyor hatta hiç istemiyor gibi nasıl alıştırabilirim ğ