1 aylık bebeğim var kızım 4 yaşında evde sıkılıyor oyun istiyor sürekli benden bende bebeğe bakmaktan yoruluyorum pek ilgilenemiyorum,oynuyorum ama çok kısa sürüyor ,malum kış havalar soğuk dışarı da çıkaramıyorum bebekle, akşam görümcemle gönderdim bir kaç gün kalsın sıkıntısını atsın iyi gelsin diye görümcem bekar kayınlarım var 2 tane onlarda bekar ilk torun çok seviyorlar zaten, evde bebeğim olmasına rağmen bana çok boş geliyor ev yeri çok belli kızımın ne zormuş ya böyle bir duruma mecbur kalmak🥲