cansubrkl 11 ay 8 günlük oğlum öksürüğü geçmiyor balgamlı 2 haftadır öksürüyor iki tane antibiyotik bitirdi hala geçmedi buhar veriyorum tereyağlı pekmez veriyorum vikisle göğsünü rahatlatıyorum başka yapacağım birşey var mı doğal yöntem olarak ne önerirsiniz