dogum yapali 6 ay oldu evimiz dubleksti gecen hafta tasindik ama merdiven ciktiktan sonra bi iki bayilir gibi olmustum aha dedim benim vitaminler yerlerde herhalde yine.. vitamin tahlili yaptirdim oyle genel de baktik tsh 0,001 t3 ve t4 normal aralikta cikti. bugun dahiliyeye de kan verdim t3 ve t4de biraz dusmus referans disina gerilemis. var mi tiroidle ilgili sorun yasayan dogumdan sonra