Kızlar 2 kızımın arasında 5 yaş var. Kardeşini istiyordu ve seviyor da. İlk doğduğu zamanlar her şey normaldi kıskanmıyordu bile görünürde. Küçük kızım şuan 11 aylık. Ablasının ona hareketleri sert, hırçın bazen çok absürt hareketler yapıyor hem bize hem kardeşine karşı. Görmemezlikten gelmeye çalışıyoruz ya da uyarıyoruz.
Konu şu ki okulda da sorun çıkarıyormuş. Geçen yıl da bu yılda anaokuluna gitti ama okullar farklı. Bu okulu diyanetin ve daha çok ev ortamı gibi çocuk sayısı az ortam daha rahat geçen yılki daha büyük kalabalık ve muhtemelen daha katı kurallıydı. Geçen yıl hiç bir sorun yaşamadı tam tersi ögretmeni çok memnundu sınıfın en küçüğü olmasına rağmen çok uyumlu olduğunu söylüyordu. Bu yılsa tam tersi. Öğretmen kurallara uymadığını, ders sırasında konuşması gülmesi, öğretmenin söyledğini dinlememesi vs. Oyuncskları dağıtıp toplamaması. Artık okulunu bile değiştirmeyi düşünüyorum. Başta öğretmenler mi abartıyor acaba dedim çocuktur yani olabilir böyle şeyler diye. Kardeşinden ötürü olabilir mi ? Buna benzer bişey yaşayan var mı? Okulunu değiştirmem dogru olur mu ikinci dönemde?