Bebeğimde 1-1.5 ay civarında yenidoğan aknesi olmuştu yüzünde çok yoğun olmak üzere sırtında ve göğsünde. Çok şükür kendiliğinden geçti. Şimdi 3 buçuk aylık ve nadiren sivilce gibi tek tük çıkıp soluyor. Şimdi sırtında 2-3 tane beyaz çevresi kırmızı çok minik akne gördüm. Bu normal mi ya da başka bişey olabilir mi?