Kızlar bebeğim haftaya 1 aylık olacak doktor kontrolü için şehir hastanesinden “ çocuk sağlığı ve hastalıkları “ bölümünden randevu aldım doğru almış mıyım ? Yenidogan bebelere bakıyor mu bu bölüm yoksa başka bir bölüm mu bakıyor hiçbir bilgim yok yardımcı olabilir misiniz ve gittiğimizde doktor neye bakacak bu kontrolde?