brnaz zaten 1 kaç denemede kavrıyor mantıgını ben oturaklıyı gösterdm ama giderken baktım zorlanıyor çıkardım oturaksız da mantıgını kavrayınca hiç gerek kalmadı abartmıyorum o oturagı 3 kez kullanmamıştır ama kücük olsaydı cocugunuz kesinlikle oturaklı alın derdim ama yaza kadar oturaksızı kullanır ama dediğim gibi ikinci cocuga da kalsın derseniz oturaklı alın ben çok pişman oldum keşke daha kaliteli alsaydım dedm 😁