Kızlar merhaba. Kızım 2 yaşında babası Arapça biliyor ve öğretiyor.
Ben İngilizce öğrenmesini de istiyorum ama sürekli İngilizce konuşacak enerjim ve pratiğim yok açıkçası. En verimli yaşları şuan. O yüzden değerlendirmek istiyorum. İngilizce Çizgifilm izletmeye başladım ama konuşacak biri olmadıktan sonra dil gelişimi sınırlı kalacak. Dil gelişimi için siz ne yapıyorsunuz? istanbul Anadolu yakasında önerebileceğiniz oyun grubu tarzı bir kurum var mı?