8 aylık oğlum var doğum kh kullanıyodum ama düzensiz . 1 ayı geçik kullanamadım kanama vs yaptı. İkimiz de korunmadık. Bu ay regl tarihime 2-3 kala grip olmuştum antibiyotik ilaç falan aldım. Ve şuan 1 hafta geciktim. Normalde düzenli olurum strese bağlı nadir gecikirdi. 1 gün gecikmeyle test yaptım negatif çıkmıştı ama hala hasta olmadım çok korkuyorum sizce gebe olabilir miyim?