Deniz2961
Deniz2961 ben bu konuda çok emek verdim. 3 aylık olduğunda piş piş pat pat ile uyku eğitimini verdim detaylar fazla uzun. Neyse, herşey harikaydı gece 1 defa kalkıyordu o kadar. Bayram için memlekete gittik orada benimle yattı mecburi şekilde geri döndüğümüzde daha fena bi hal aldı bensiz yatmıyordu. Biz 3 kişi yatmaya başladık 😂 5. Aya kadar. 5 ay 1 haftalıkken odasını ayırdım. Beşiğinde kendi başına uyumayı öğrettim yine aynı yöntemle. Yine harika gidiyordu herşey, gece 1 defa uyanıyordu emip uyuyordu; diş çıkartmalar başladı ve yine meme sürekli ağızda bir hale geldi. 2 tane diş çıkarttı, ateşi huzursuzluğu kaşıntısı hepsi üst üste bindi. Hala odasında uyuyor. Gece normal halindeyse 2 defa uyanıyor, diş atağı geldiyse saat başı... şimdi emeklemeler ayaklanmalar başladı uyanınca direk hareketlendiği için bazen kendi hareketlerinden bile korkup sıçrıyor, şuan 7 ay 3 günlük. Demek istediğim şey şu, uyku eğitimi kısa vadelerde çok iyi bi rahatlık, uzun vadede istikrarla kararlılıkla sürdürmez ve yenilemezseniz, yine bozulmaya uğruyor. Diş, emekleme, hastalık, ataklar bunlar hep başa sardırıyor. Önerim iyi ve uygulanabilir bi uyku rutini yapmanız. Kış günü banyo yaptırmakla başlayan bir rutin gerçekçi olmayacaktır mesela. Bizim için uyku rutinimiz saat 7 çeyrek olduğu zaman odamıza girip önce oyuncakları toplamak yerlerine koymak, arkasından bez değiştirmek, kıyafetlerini çıkartıp uyku tulumunu giymek, emmek ve emzik ile uykuya geçiş. Uygulanabilirden kastım böyle bi şey.