Serpil09 seneler önce annem almıştı karacanın ½ kere ya kullandı ya kullanmadı kaldırdı sıfır duruyordu bana verdi evlendiğimde ayyy Allah kahretmesin eziyeti ayrı birşey eşime dedim kullanacaksan otur temizle🤦🏻♀️ asla bir meyve suyu içecem diye o eziyeti çekmem bütün parçaları sök tak cıkar temizle kurut geri tak geri bende kaldırdım😂😂 ki zaten meyvenin suyundan çok posası yani kendi hali öneriliyor suyunda meyve şekeri daha çok açığa çıkıyor diye. Aradan 10 sene geçti dedim yallah kaldır koy kapının önüne alsın birisi. Eşimin soracağı tuttu kansızım diye pancar suyu yapacaktı dedim duruyor ama elimi sürmem😂az unutsun şutlicam valla uğraşılacak dert değil