Kızım babasından hiç hazetmiyor onu görünce mutlu olmuyor hiç ona gitmiyor babası kucağına alınca kıyameti kopartıyor 18 aylık bu arada eşim de sürekli onunla oynamaya çalışıyor alışsın falan diye ama nafile hiç istemiyor babasıyla oyun oynamayı. Bi de çoğu insana böyle kaynanama da mesela hiç gitmez ama onunla yine oyun oynuyor bu herkeste mi böyle sonradan düzeliyor mu burdan babacı bi kız çıkar mı? Ben halimden biraz memnunum gibi