fistikannesii Merhaba kızlar hem kendim için hem de diğer ihtiyacı olan anneler için İzmir’de memnun kaldığınız çocuk doktorlarını yazabilir misiniz? Tercihim özel muayenehane değil hastane olması en azından tüm testler vs aynır yerde yapılabiliyor böylece. Şuan ki doktorumuz çok iyi ancak önemli birşey olduğunda telefondan ulaşmak çok zor wp yazıyorum çok geç dönüyor bunlarda açıkçası biz anneler için önemli bir kriter bence
queen352 fistikannesii Normalde başka doktora gidiyordum kızımın kilo alımı çok yavaşladı hiç bir öneride tahlil alma gereğinde vs bulunmadı doktorumuz bende geçen gün tınaztepe galen Hakan Arslan’a gittim aşırı memnun kaldım kan tahliline göre tüm takviyelerini baştan düzenlendi bakmak isterseniz instagram adresi cocuk.uzamanim tahlil sonuçlarımız çok geç çıktı hatta kendisi akşam whatsaptan reçete attı. Başka doktorlarla zaman kaybettiğim için üzgünüm 🥺
fistikannesii Önerilerinizi bekliyorum özel sağlık sigortası var bebeğimin özel hastaneye götürüyoruz bu konuda bir sorunumuz yok
esrabulut128 fistikannesii şöyle özel sağlık sigortası varsa kesinlikle Mehmet Yan’ı öneririm. Gidiyorsun, fatura kesiyor, geri iade alıyorsun. Kan tahlili, kaka tahlili, idrar tahlili, aşılar herşeyi yapıyor Mehmet Bey klinikte.
sede35 fistikannesii Dorukhan besin var alsancakta muayeneleri çok ayrıntılı ve uzun sürüyor. Ne zaman yazsam cevap veriyor. Bizim Acıbadem sigortamız var fatura kesiyor biz 3 gün içinde geri sigortadan geri alıyoruz ücreti.
fistikannesii sede35 bende şuan aşılardan vs aynı şekilde fatura sonrası ödeme alıyorum. Sadece muayenehane gibi özel yerlerde ultrason kan tahlili vs yapılmıyor diye biliyorum onun için ayrıca başka yere gitmektense hepsi aynı yerde daha pratik olabilir ama dediğiniz doktoru da araştıracağım teşekkür ederim