prp2727 Bebeklerinize ek gıda kaç öğün veriyorsunuz o öğünü verdiğinizde mama vermiyor musunuz ben sabah akşam veriyorum sadece bazen meyve püresi bazen çorba az mı yapıyorum acaba
dryaarya prp2727 biz de 2 ogun seklinde ilerliyoruz. Sabah ogle arasi 1. Ogun, ikindi aksam arasi 2. Ogun seklinde dedi doktorumuz sonrasinda da emziriyorum. Sabah sebze verip ikindi meyve rendeliyorum bazen de 2 ogunde de sebze veriyorum ve yiyor cogunu
bberatbarlas prp2727 mama hic almadi tek göğüs emzirdigim icij sabah kahvaltı öğlen ikindi arasi çorba aksam yatmadan once aksam yemeği diyeyim yatmadan ojce yedirijce daha iyi uyuyor
dryaarya bberatbarlas merhaba kac aylik? Bi de kahvalti olarak ne veriyorsunuz. Biz bir gün sonra 7 aylik olcaz tam avakado muz veriyordum fakat sevmemeye basladi. Hazir mamalardan verdik bi kac kez onun harici sebze veriyorum genelde bi de iki gundur kakasini cok az yapiyor oyle olunca muz irmik veremedim. Bu arada yatmasina yakin vermeyin refluyu tetikleyebiliyormus
bberatbarlas dryaarya 7 aylik . İrmik yapip icine yumurta sarısı bebe bisküvisi tayin katıyorum yanına labne koyup veriyorum sabah kahvalti da duruma göre değiştiriyorum ama mümkün olduğunca sabah kahvaltısında yumurta olmasına dikkat ediyorum .
bberatbarlas dryaarya muhakkak yağ koyun. Patates kabak tarzı lifli çorba tarzı şeyler yaparsanız kaka yi yapması kolay oluyor aslında yatmadan oncd vermiyordum ama yatmaya yakın verince yemeğini uykusu daha derin olmaya başladı
dryaarya bberatbarlas anladim bizim yogurta alerjimiz cikti inek sutune, ilk yogurt yediginde acillik olduk yuzumuz gozumu sisti kizardi 🤦🏻♀️ doktorumuz yumurta sarisi da vermeyelim dedi simdilik bunlari kestik. Bu sebepten o kadar zorlaniyorum ki ne yapsam diye 🥹
dryaarya bberatbarlas evet onu ben de fark ettim yatmasina yakin veriyordum guzel uyuyordu ama boyle duyunca ikindi aksam arasina denk getirmeye calisiyorum. Zeytinyagi muhakkak ekliyorum ben de sebze ve meyveleri cok seviyor ama cesitlilik acisindan sasiyorum bazen ne yapabilirim diye 😓