fatma06260_ Merhaba 5 aylik bebegim var ve surekli kusuyor doktora goturdmve mama kivam arttirici kullandik ama faydasini gormedim simi dotorumuz bizi gastroentolojiye gonderdi bu durumu yasayan varmi
gygo fatma06260_ ben emziriyorum benimki de kusuyor her beslenmede hemde çok fazla 5 aylığız geçer diyorlar napıcsm bilmiyorum
pimpiriklianne43 fatma06260_ oğlumda kusuyordu hipp organik combiotic kullaniyorduk doktor bide aptamil pronutra deneyin dedi ona geçince kusmada gecti
tugceduru23 6 aylık olunca bıçak gibi kesilmişti. Normal yani kusması kilo alımına vs engel olmadığı sürece fizyolojik sayılıyor.