33 gündür aynı acıyı çekiyorum memeyi ço kaz kavrıyor meme ucunu çekerken eziyor içeride vazospazm gibi oldu resmen mosmoroldu göğüs ucum ve tarifsiz bir ağrısı var hiç böyle memeyi yanlış tutan bebeğiniz oldu mu naptınız çok çaresizim lütfen doktor 1 ayda düzelir dedi ne düzelmesi çekişi hızlandıkça ben deliriyorum düzelmiyor c şeklinde yapiyorum agzına sokuyorum alamıyor meme ucum büyük 🥺🙏🏻