KuzeyiinAnnesii Benim de spor amaçlı havuza gidesim var. 2 buçuk ay oldu doğum yapalı, dikişlerimde de sorun olmadı hiç çok şükür. Doktoruma da sırf bu soru için gitmek istemedim. Bilemedim yani ne yapsam ☺️ Belki doktoruyla bunu konuşmuş olan vardır diye düşündüm.