zumruduanka160 o kadar haklısınız ki, buradan paylaşıyor olmak bile çok destekleyici oluyor, sizin içinizde yük olmaktan çıkıyor, karşılık buluyor, duyuluyor uzaktan bile olsa birbirimizi görebiliyor olmak ve bir şekilde kelimelerle el uzatabiliyor, destekleşebiliyor olmak bile çok kıymetli.. zaman içerisinde bir şeyler ritmini buluyor bulucak da, her zaman kolay değil, olması da gerekmiyor. ya da her gün çok mutlu çok kusursuz geçmesine de gerek yok önemli olan o zorlandılar geldiğinde burdan, dostlarınızla, eşinizle, ailenizle, zaman varsa uzmanla yani kendiniz için iyi olacağını düşündüğünüz birileriyle paylaşabilmek anlatabilmek, psikologla olacak görüşmelere tam düzen oturtabilene kadar daha sosyal destek çerçevesinde talep edebilmek ve bazen kötüysek de kötüyüm diyebilmek büyük bi adım ve o duygudan çıkmayı da başlatan adımlardan biri.. kalpten sarılıyorum size.. kendinize bebeğinize eşinize hayat akışınıza zaman verin, mükemmeli beklemeyin inanın hiç gerek yok, duygularınızı yok saymayın ve bi kaç dakika bile olsa, bir su içerken bile olsa kendiniz için o küçük alanı görmeye çalışın.. gerisi zaman ✨