aslanveannessi Kızlar merhaba. 10aylık bebek 3 ana 2 ara öğün beslenmeli diyorlar ancak bebeğim mamada içiyor ve sanki sürekli bir şeyler yediriyorum gibi hissediyorum yanlış mı yapıyorum siz 2 ara öğün yapıyor musunuz neler yediriyorsunuz benim kafam karıştı
myprincess1 aslanveannessi 11,5 aylık ama şuana kadar hiç o şekilde ilerleyemedik Bu sefer fazla yiyor ve kusuyor Yemekte istemiyor Bir kaç kere denedim ama Max 3 ana bir ara öğün yapabiliyoruz çünkü arada uyku saatleri de var bu mümkün değil
aslanveannessi myprincess1 evet yemek istemiyorlar ve yemekten soğutmak istemiyorum. zaten uyku önceleri mutlaka mama içiyor uyanınca da sanki tüm gün yemekle geçiyor günümüz