user92642835096 Sol kolundaki aşı yeri şişmişti sağlık ocağına kontrole götürdüğümde sormuştum normal mi diye normal demişlerdi bugün patlamış bu normal mi ya
pimpiriklianne43 user92642835096 normal canim bizimde hep kabugu kalkıp kaniyordu doktor bi krem verdi hemen toparladı
haniball user92642835096 normal ama ellemeyin o kendi toparlıyor sol kolunu yıkarken çok lif sünger sürmeyin.. bu iz akıntı aşı tutunca oluyor demişti ebe 🌼
pimpiriklianne43 user92642835096 bende çok korkmuştum hemde defalarca sürekli döndükçe kıyafet değiştirirken banyo yaparken kabugu kalkıp kaniyordu en son doktor krem verdi bir kaç surmemde hemen yara geçti rahat ettim
user92642835096 pimpiriklianne43 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için bende devam ederse götüreyim şuanlık bir akıntı yok bakalım