Merhaba hanımlar kızım neredeyse 11 aylık 6 da kalktık bu sabah bu saat oldu kaç çeşit şey yaptım asla ağzınj açmıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sinirlenip tabağı duvara fırlatmamak için kendimi zor tutuyorum artık. Sadece anne sütü alıyor ama artık yetmiyor bu ay hiç kilo almamış, boyu da uzamadı. Doktor kilosu normal dediği için ekstra da bir şey vermedi ne yapabilirim. Şu an 9300. Bi yöntemi var mı yedirmenin bi tarif de olur çok üzülüyorum.