Merhabalar kendim üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum bebeğimede bulaştı bebeğim 1 yaşında. Öksürük ateş burun akıntısı vardı şu an ateş yok öksürük ve burun akıntısı var. Burnunu sık sık temziliyorum duruma göre calpol veriyorum ağrısı varsa diye. Genel hali iyi ama mız mız ağlak dermansız uyku uyuyamıyo. Öksürüğünü geçirmek için ne yapabilirim siz neler yapıyosunuz aklım durdu hiçbişey gelmiyo aklıma şimdiden teşekkür ederim. Kendim için de öksürüğe varsa tavsiyw alırım