Kızlar bebeğim nerdeyse 1 hafta olacak bu şekilde pazar günü doktora götürdük ciğerde kulaklarda vs sorun yok dedi fizyolojik ile temizleyin dedi temizliyorum ama hala düzelme yok acaba çok mu sıkıyorum bilmiyorum 5 ml 5 ml yapıyorum tam çekmemem mi lazım aspire etme konusu yani bide evimiz çok sıcak kalorifer kıstık gene de sıcak kuru buhar makinesi çalışıyor yine de nemi düşük napcam bilmiyorum balgamdan dolayı öksürüyor midesi bulanıyor ama çıkaramıyoda