5 Ocakta doğum yaptım bebeğim emdi her şey güzeldi aniden değişik sesler çıkarmaya başladı memeyi almamaya başladı. Yanımdan götürdüler solunum desteği vermişler 2 gündürde desteksiz ve durumu iyi ben bugün taburcu oldum bebeğimi ne zaman çıkarırlar acaba başına gelen var mı