prensannesi15 Kızlar oğlum 9 aylık günde 3-4 kez kaka yapıyo normal mi acaba ya kafama takılıyor çokmu diye
beginnerrmomm prensannesi15 bir iki olabilir de üç dört bir tık fazla değil mi ya acaba sindiremiyor mu yediklerini
dmlmrt8 prensannesi15 aynı durum bizdede var diyorum ki yediklerin azcık kalsın içinde 🥰 yalnız değilmişiz demekki normal 😀
prensannesi15 beginnerrmomm valla banada öyle geliyor ama herkes normal diyor kuzum bilemedim bende doktoruna soracağım