miniminisevgili Bebeğimi bazı sebeplerden 1 ay emziremedim sütüm çok çok azaldı emzirmeye başlasam geri gelir mi ? Buna benzer durum yaşayan var mı lütfen fikirlerinizi bekliyorum 🥹
imaslpr miniminisevgili gelir benim de 1 ay oldu bırakalı ama sıktığımda yada pompaya çektiğimde az da olsa geliyo bebeğin emiyosa daha çok gelir
miniminisevgili imaslpr ama benim bebeğim yenidoğan onu belirtmemişim 1 aylık yeni emzirmeye başlıyacağım🥹