Hanımlar nolur yardım edin o kadar acemi ve tecrübesizim ki bebeğim doğumdan önce içerde pis amniyon sıvısını yutmuş ilk gün pislik kustu resmen şimdi de öyle çok gaz sancısı var ki ayaklarını diretiyor emmeyi reddediyor saatlerce aç kalıyor, ben hiçbir yakınımın bebeğinde bu durumu yaşamadım ne yapmam gerekiyor artık gücüm kalmadı hiç uyuyamıyorum çünkü