ordek25 Bebeğim 3300 doğdu bir hafta sonra gittiğimizde 3000 kiloya düştü birinci ay kontrolünde de 3600 gr a yükseldi.Bebeğim gazlı bir bebek sürekli memede kalkıp sakinleşmek istiyor gaz sancısı çok olduğu için yatağında uyumayıp memede uyuyor bu yüzden aktif emememiş bende ağlamasını gaza bağladım hep ama son bir haftadır idrarında azalma olunca acaba doymuyor mu diye kuşkulandım en sonunda bebeğim 20 günde hiç kilo almamış kilosu 3600 de kalmış çok üzüldüm.Doktor son süte ulaşmadan muhtemelen uyuduğu için kilo alamadığını sağıp son sütümü de vermem gerektiğini söyledi henüz mama başlama dedi ama ben bugün iki kere 30 cc lik mama verdim yetersiz hissediyorum sanki hala doymuyormuş gibi bir 10 gün sonra kontrolü var.Başına gelen var mı böyle bir şey siz neler yaptınız?İlk bebeğim fikre ihtiyacım var.
1nazl Evet bebekler sürekli memede uyuyor çenesiyle falan oyna sürekli sürekli verince de aç olmuyor biraz içip doyuyor araya 2 saat koyun tam acıkınca uyumadan emer
ordek25 1nazl gaz sancısı olduğu için memeden başka ne yapsam sakinleştiremiyorum katılarak ağlıyor memeye geçince de 5 dk aktif emse sonra pasif emmeye geçiyor ben uyudu diye yatağına koyunca da direk uyanıyor sanıyordum ki sancısı var o yüzden uyanıyor meğer açlığından uyanıyormıuş sürekli memede diye hiç aç kaldığını düşünmedim düşünün ki ben yemek yerken bile memede tuvalete bile zor gidiyorum
mrtsh11 ordek25 benimde bebeğim böyleydi o yüzden mama takviyesi verdik ve cabuk hemen toparladı,ememediği zamanlar sütü sağıp biberonla zıplayarak veriyordum,zıplayarak emzirmeyi yâda biberon ile vermeyi deneyebilirsin o sekilde içiyordu benim ki
ordek25 mrtsh11 doktor da pilates topunda emzir dedi öyle deneyim birde sütümü sağıp içirmeye başladım peşine mama verdim de 20 cc çıkıyor arkasına sağdığımda peşine de 30 cc mama veriyorum da iki kere verdim sadece daha fazla vermem gerekir mi emin olamadım 🤔