ciftci1 aynen öyle beş buçuk ayın sonunda baslayabilirsin tek sebze şeklinde zaten coccuga göre şekilleniyor her şey çocuk ne isterse o oluyo zorla yediremiyosun yada sevmedigi şeyi zorla sevdiremiyorsun çok kasma yani her seey kendilinden halloluyo inşallah her şeyi güzelce yer bebisin