Hic iyi degilim 8 aylik bebegim var hamileyim 2 bucuk aylik doktor 5.ayina dogru kes dedi ama ben cok yiprandigim icin oglum gece cok uyandigi icin kesmeye karar verdim annemlere geldim 2 gün oldu ama oglum o kadar agladi ki bu 2 gunde dayanamadim artik ben de agladim onla surekli ve suan verdim meme bu ne kadar zor birseymis hic boyle zorlanicagimi dusunmemistim nolur onerilerinize acigim birden kestim diye mi zor oldu bu kadar yavas yavas azaltarak gitsem nasil olur lutfen birileri cevap yazsin cok ihtiycim var