DilekB_ peki çözüm nedir canım napmam lazım doktora gittim daha doğrusu Doğum yaptıran ebemiz arkadaşım hastaneye onun yanına gittim sağmaya çalıştık mastit değil dedi ğöğsün yumuşak belki süt kanalı tıkanmıştır dedi göğsümün 3te biri yumuşuyor sağdığımda ama koltuk altına doğru üst kısımda beze gibi sertlik var önceden yoktu muhtemelen süt birikti orda kanal tıkandı oğlumun aşısı yapılacağı için aceleyle doktora görünemedim malesef ogün o yüzden önerebilicen bi çözüm varmı