Sudenur00 Kızzzlaaarr artık yoruldum taam 1 aydır hastayız tam iyileşiyo geri başlıyo bi girip bi öksürük ateş napcaaam ben ya
ozdenizzz Sudenur00 herkesten özellikle okula giden çocuklardan olabildiğince uzak durun avm gibi kapalı alanlardan falan bu virüslerin çoğu temasla bulaşıyormuş ♥️
Barestaaa Benimde öyle oldu 3 hafta boyunca hastaydı kendim evde doğal yollarla iyileşmesini bekledim ama öyle olmadı ilerledi sonra doktora götürdüm antibiyotik çinko falan verdi 3 4 günde tamamen iyileşti bence direk doktora götürün
Sudenur00 Kızlar durum güncellemesi dün gece o kadar zordu ki sabah hastaneye gittik buhar tedavisi gördü bi tık toparladı evde devam etcez ama ben saat aralığını unuttum aranızda ventolin kullanan varmı acaba 6 defa olcak toplam 24 saatte