cagla97 Kızlar saat 2-3 arası kesin uyanıyor iki üç gündür oturuyor 4e 5e kadar deliricem artık çok yoruldum. Neden böyle yapar bu bebeler
Kbranr5 cagla97 biz de her gün aynıyız o kadar yoruldum ki yatıyor bu saatlerde kalkıp oyun oynamak istiyor 🥺
JanJan_ cagla97 Aynı. Gözünü açar açmaz oturuyor ben de hemen memeye yapıştırıyorum uykusu açılmadan 😂😂
fatmaanuurr22 Şuan oturmuş birbirimizi izliyoruz ve çok uykusuzum 🫠 onunda uykusu var ama uykuya dalışları çok zorlandı 🥲
Kitsu Eskiden kalkip oturuyordu ne güzel günlerdi. Şimdi kalkıp kapıya gidiyor hadi çıkalım odadan diye. Ya da oyuncaklarını buluyor oynamaya başlıyor
Whitewomen35 Kitsu Eskiyi bile aratan dönemler bu yoruma isteksiz güldüm kusura bakmayın 🤣 benim oğlan da öyle uyanır kendi kendine döner dururdu artık kalkıp kepçe arabalarla uçaklarla oynuyor bizi de uyandırıp onu izlememizi istiyor