Hem uyku vaktim hemde aklıma gelmişken bu saatte postu açasım geldi 🫠
Astım şüphesi ile birkaç aydır bu hapı kullanıyorum gece uyumadan içiyorum. İnanılmaz saçma tuhaf değişik bazen korkutucu bazen de asla anlam vermediğim rüyalar görüyorum hatta bir gece de sayısını hatırlamadığım kadar gördüğüm bile oluyor hepsi birbirine bağlanıyor bazen 😂Artık yıldım vallahi bu durumdan,kafam çorba oluyor 🫠Bir gün bu ilacı kullananlar neler yazmış araştırmaya başladım ve ekşi sözlükte bu ilaç ve bu konu hakkında bir sürü yazılan şeylere denk geldim. Acaba böyle birşey olabilir mi bu ilacı kullananlar var mı sizler de böyle bir durum yaşadınız mı? Yoksa ben mi bozuğum 🫠